Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

3 favoriter

Jag har en känsla av att detta kommer bli en jättebra kväll! Tony är bortrest denna vecka så ikväll har jag och Karin bestämt att vi ska kolla på film. Jag var nere och hyrde Management med Jennifer Aniston (favorit 1) för en stund sedan medan Karin gjorde pannkakor (favorit 2). Nu håller Karin på att lägga barnen och jag har precis satt in en kaddkaka i ugnen (favorit 3). Vad tror ni? Kan inte det bli en helt perfekt kväll, alla mina absoluta favoriter på samma kväll! :)

management

-Pannkakor

-Jennifer Aniston

och

-Kladdkaka

Det kan väl inte bli annat än bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0