Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Antibiotika

Sådär, då har jag varit en sväng hos farbror doktorn. Kände att det var dags att gå dit nu, det har ju ändå hållt på i en vecka. Doktorn var jättetrevlig, fick antibiotika och hostmedicin. Det sista var väldigt välbehövligt. Jag frågade speciellt om han trodde det var svininfluensan, men det trodde han inte. Haha!
Det är så skönt här för Australien hade sin peak i somras så nu hör man knappt inget om den. Tony sa dock i förmiddags att Melbourne var den stad i världen som hade haft flest fall av svininfluensan per capita.

Nu tänkte jag att jag ska se om medicinen kan börja verka lite framför några Sex and the city avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0