Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Bondi Beach

Kan nu stolt meddela att stranden där vi brukar bada och sola, Bondi beach, nu har blivit utnämnd till världens bästa strand! Inte varje dag man är bortskämd med sådana stränder ;)
Dock vet jag inte hur den har kunnat bli det, så jättespeciell är den inte. Jag tror de ha tagit med allting runtomkring med såsom caféer, resturanger osv.

Man kanske ska ta sig en sväng hit idag, bara för att...?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va coolt! Och kul att ha varit pa varldens basta strand! :)

2009-11-15 @ 02:44:31
URL: http://hannaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0