Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

En minut senare...

Jag kom inte in på polishögskolan till våren. Detta innebär att jag kan stanna kvar i Australien i vår med som jag hade planerat. Innerst inne var nog det det som jag helst ville, stanna och resa runt med Jennie. Det hade varit grymt roligt att komma in, men känner mig inte riktigt redo ännu, till hösten hade det varit perfekt, men den intagningen har de tagit bort tyvärr... Nu måste jag bara komma på vad jag vill göra i höst, tur att jag har några månader kvar att fundera på. Jag är ändå väldigt stolt för att jag gick vidare genom alla tester, hade inte ens räknat med att komma till fystesterna!

Kommentarer
Postat av: Camilla Söderström

Vad synd att du inte kom in just denna gång... men det finns många som inte kommer in på de första gångerna de söker, så ge inte upp!! Lova mig det! Du kanske skulle bli brandman istället? :-)

Jag hann ju fylla många år innan jag började plugga på högskolan, så du har ju all tid i världen att fundera ut om det är något annat du hellre vill plugga!

2009-11-12 @ 10:41:19
Postat av: Lisa

Jag är också stolt över min coola kompis som vill bli polis! =)



Vad bra att det löste sig som du ville och du slipper ta något beslut om att åka hem eller stanna. =P

2009-11-12 @ 11:12:14
Postat av: Jennie

vad synd att du inte kom in. Men det är det ju inte många som gör på första försöket. Du får göra ett nytt försök om ett år :)

Men nu blir resan av i alla fall! :P Så jag är glad! ;D hihi

2009-11-12 @ 12:51:42
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Helen Säverot

så tråkigt Ida men du får ta nya tag!

2009-11-12 @ 22:13:25
Postat av: elin

Sorry to hear it babe. Du är grymmast ändå, det ska du veta! Nästa gång kommer du in, om du fortfarande vill :)

2009-11-14 @ 11:05:32
URL: http://elinbrinck.blogspot.com/
Postat av: Anonym



tur i oturen att du inte kom in.

otur för att du uppenbarligen ville, (annars hade du ju inte sökt;P) o tur för nu kan jag fortsätta leka legist o inte vara rädd för att bli tagen av dig. ;)

2009-11-14 @ 15:52:23
Postat av: Ewe

förresten så va de jag som skrev de förra om du inte fatta de? ;P

2009-11-14 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0