Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Hösten 2010

Har läst runt på lite olika bloggar nu och hjälp vad jag saknar mysiga höst/vinterkläder! Nästa höst ska jag köpa massa nya kläder

- Tjocka halsdukar, som går måånga varv runt halsen

- Varma stickade koftor

- Mörka stuprörsjeans

- Höga stövlar

- Uggs, jag har faktiskt bestämt mig nu, jag  vet att jag är lite efter men vart ska man köpa dem om inte i Australien? Och de är ju faktiskt otroligt sköna :)
- Mössor, gillar min gröna SVEA med toffs, men kanske en svart lite förstor stickad med en boll också?
- Mörka tunikor
- Parka jacka med tjock pälskrage, det har jag iof redan en...

Hmm.. Ja vi får se hur det här slutar, min ekonomi kommer kanske tillåta mig att köpa ett par jeans, eller en kofta. Kanske också en mössa. Jag vet iallafall precis hur jag vill att det ska se ut!

Det är mycket man vill ha i denna lilla värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0