Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Maaat

Hade sådana cravings för choklad igårkväll och i förmiddags så jag drog med Jennica till ett Starbucks och fikade. Vi delade på en chokladmuffin och en caramel cake, ångrar detta lite nu då jag precis kommit hem från Tonys syster. Hennes son fyllde 14 år så de hade en barbeque, och jag säger bara, HERREGUD VAD MAT!! När man tagit av (nästan) allt en gång så orkar man inte mer sedan. Och sedan kom tårtorna, kakorna och frukten så det vara bara att öppna efterrättsfacket och börja om ;) Helt fantastiskt!

Nu är det dags att sova, I'm Full!

(Tack för alla kommentarer i inlägget nedan, det är så roligt att läsa dem!)

Kommentarer
Postat av: mmamma

jag förbereder mig med bantning!!!!

2009-11-07 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0