Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Sommar, sommar, sommaar!

Idag och imorgon ska det tydligen bli 40 grader varmt ute. Redan i morses kände man att prognosen stämde, nu är klockan 11.30 och ute är det hur varm som helst och luften står helt stilla.

SOL


Adelaide hade runt 45 grader varmt för ett par dagar sedan, dit ska jag och mamma om några veckor ;)

 


Kommentarer
Postat av: Börje

Kan du inte dela med dig lite av värmen!!! :)

2009-11-20 @ 23:17:18
Postat av: ida

Jo, igår kunde du gärna fått lite för det var hemskt varmt då!

2009-11-21 @ 02:32:23
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0