Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

19 oktober

Dagen har flutit på väldigt lugnt, sov länge i morses och gick inte upp förrän någon gång efter kl 9. Gick direkt ut och sprang. Har börjat min träning inför beach 2009 igen, när man får chansen att träna inför en beachsäsong två gånger under ett år, varför inte ta den då liksom? ;) Lyckades ju inte allt för bra i våras så nu kör jag stenhårt, haha!
Kom hem, duschade och åt frukost, sen hände det inte speciellt mycket innan vi åt lunch (kotlett a lá Stig med ris och bearnaisesås, gott och mycket svensk!). Under eftermiddagen gick vi en vända in till Summer Hill, handlade lite mat och lät barnen leka på lekplatsen. Alla lekplatser här är förresten hur fina som helst, väldigt annorlunda från dem i Sverige. Väl hemma igen gjorde jag sallad till kvällsmat, vi åt, Karin åkte och tränade och jag försökte forsätta läsa Twilight, det går sådär.

Detta var min inte så händelserika dag, men det är ganska skönt att ha sådana ibland med! Vädret har varit fantastiskt och såg nyss att imorgon ska det bli 26 grader varmt, inte helt fel då vi planerar att åka till Bondi beach! 

Sådär ja, nu har ni fått veta att alla mina dagar här inte är fyllda med roliga äventyr i Sydney, även om det ibland kan verka så ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara bra med mig :) Nu har vi fotbollsturnering mot byttorp på fredag. Nervöst. Snart innebandyträning då det är måndag. ^^

Det låter som du har toppendagar! Hoppas kunna komma på besök :)

puss

2009-10-19 @ 16:50:30
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: Lisa

Miss you...

2009-10-19 @ 20:31:59
Postat av: mmamma

Håller tummarna för jobbet. Men du får spara bropromenaden tills jag kommer. Jag gillar ju att gå över långa broar. Finns tydligen mycket att göra och se i bara Sydney.Planera in en guidad sightseeingtur. I'm coming belive it or not!!!! Kram på dig och visst är det gott med svensk mat.

2009-10-19 @ 22:50:36
URL: http://oboyobagheera.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha!!! Två beach:ar om året måste vara jobbigt att träna till.. ;) Jag tycker det är jobbigt med en!!

2009-10-20 @ 13:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0