Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

2009-10-01

Förlåt för dålig uppdatering...

Klockan är 10 över 10 här nu och jag sitter ute på trappan och äter frukost, är själv hemma nu på förmiddagen så det är lugnt och skönt ;) 1 oktober idag, ni där hemma har börjat på er riktiga höstmånad och här nere är allt tvärt om och går emot sommar. På vädret igår sa det att det skulle bli 31 grader varmt idag, och det verkar lovande än så länge, det är jättehärligt väder ute nu. Ringde Jennica innan och tänkte fråga om hon ville ta en fika i ngn park i eftermiddag men hon svarade inte så antar att hon går i skolan.

Tänkte jag skulle försöka skriva ihop ett CV nu på förmiddagen, behöver verkligen komma igång med att försöka hitta ett jobb, det börjar bli lite halvjobbigt att inte ha några rutiner eller tider att behöva passa.  Passade iof barnen igår, vi gick till en park här i närheten och det gick hur bra som helst! De var jättesnälla och vi hade kul, ska ha dem imorgon med.

Nej, nu ska jag gå in och rosta en macka och sedan se om jag kan komma igång med denna dagen, hade en skönt sovmorgon idag ;)

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0