Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

27 oktober, tisdag

Mina uppdateringar är under all kritik just nu...
Blir ett snabbt inlägg nu för jag måste sova. Ville bara berätta att jag och Jennica var inne i operahuset i söndags! Tro inte att vi var så kulturella att vi gick på någon opera eller så, nej, det var öppet hus med gratis inträde. Inte fel det heller. Tyvärr måste jag tala om att insidan var ganska tråkig, allt bestod av grå betong och brunt trä... Då är insidan av göteborgsoperan mycket vackrare! Dock kanske vi inte fick bästa intrycket av den då det myllrade med turister med kameran i högsta hugg runt en. Ganska jobbigt tillslut. Det blir kanske ett besök där med mamma i jul och ska då ge den en chans till, och då att få visa sig från sin äkta sida.

Jennica har igen alla bilderna då jag inte kände för att konka med mig systemkameran runt. Ska tjata lite på henne imorgon så jag får dem.

godnatt


En vecka senare, här är bilderna


Detta var en av de finare delarna i Operahuset

En utav scenerna. Säger man så, scenerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0