Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Angels and demons

Jag har totalt fastnat i denna boken, jag vet inte hur många sidor jag läst idag men det är en hel del. Har mina små perioder då jag fastnar i böcker och bara längtar efter att få fortsätta läsa. Tyvärr är dessa perioder inte särskilt långvariga så jag försöker ta till vara på dem när de kommer och läsa så mycket som möjligt. Är också helt hopplös på att avsluta böcker, just nu har jag säkert minst 5 stycken som är halvlästa. Så har nu lovat mig själv att inte börja på någon ny bok innan den jag håller på med är klar. Det har gått sådär hitills då Karin gav mig en bok hon tyckte jag skulle läsa, och även om Änglar och Demoner boken inte var avslutad så började jag läsa den, var klar på 2 dagar så jag antar att det var okej. Nu ska jag kämpa med att bli klar med änglar och demoner, det borde inte vara så svårt då den är jättebra (dock inte bättre än DaVinci koden) sedan ska jag börja på Twilight.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad bra att du äntligen ska läsa Twilight-böckerna! De är jättabra! Du kommer inte kunna sluta läsa! :D

2009-10-13 @ 16:57:41
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad bra att du äntligen ska läsa Twilight-böckerna! De är jättabra! Du kommer inte kunna sluta läsa! :D

2009-10-13 @ 16:58:20
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Camilla S

Att läsa böcker är bra! Fortsätt med det! Själv håller jag mig till studentlitteratur, Stieg Larssons triologi och Åke Edwardssons böcker....

2009-10-13 @ 20:32:24
Postat av: mmamma

Att läsa är stimulerande, så fortsätt med det. Hoppas du får jobb snart, så inte alla dina besparingar är slut när jag kommer. Något roligt ska vi väl hitta på. Det är inte bara du som väntar. Pappa vill att du skickar hem en koalabjörn till julklapp!!Kram på dig.

2009-10-13 @ 20:51:48
URL: http://oboyobagheera.blogg.se/
Postat av: Ida

Jennie, ja tänte nästan att du skulle tycka det ;)



Camilla, den triologin är väldigt bra va? Har velat läsa den men det har aldrig blivit av... Hur går pluggandet?



Mmamma, Jag ska fortsätta idag, måste lösa detta! Ska se vad jag kan göra med koalan, kanske kan hitta en i ett eukalyptusträd i ngn park!

2009-10-14 @ 00:44:57
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ida - Stieg Larssons triologi är jättebra. Jag är inne på sista boken nu. Om du har tid över så läs dem!! I varje fall innan du ser filmerna!

Plugget går hyfsat. Varit en tung period nu - men den är väl övergående. :-)

2009-10-14 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0