Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Blue Mountains

Imorgon bär det av till Blue Mountains över helgen där jag, Karin, Erik och Karin ska vandra. Ser fram emot detta, ska bli roligt att se den vackra naturen och tälta på någon udda campingplats! Erik och Karin kom igårkväll förresten (Erik är Karins lillebror, min kusin och Karin är hans flickvän) så idag har vi gått runt lite på stan, tagit en promenad i botaniska trädgården och såklart sett operahuset! Detta blev den sjätte gången jag gick dit med någon som inte sett det tidigare, med det är roligt och jag kommer att vara expert på det där huset när mamma och Jennie kommer!

Har nu synkat över lite ny musik från hårddisken till iPoden så vi kan ha lite musik på kvällarna på campingen :) Och jag vill bara tacka Elin för all musik, grymt bra att ha nu (och jag hittade tom lite Celine Dion!)!

Dags att sova, big day tomorrow!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Enjoy!

2009-10-29 @ 22:30:01
Postat av: Camilla S

Är det inte lite läskigt att campa där när det finns så många ormar och spindlar?? Usch, du är tuff som vågar, jag hade inte gjort det!

2009-10-30 @ 13:18:30
Postat av: Malin

Hej Ida! Kul att ha hittat hit och läsa vad du skriver. och klart ni pallar att campa.

2009-10-31 @ 20:59:32
Postat av: elin

Haha, det tacket har jag väntat länge på ;)

2009-11-14 @ 11:25:03
URL: http://elinbrinck.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0