Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

En fredagseftermiddag i köket

Nu har jag gjort potatismos och stekt köttbullar. Australiensiska köttbullar som inte alls smakar som de svenska, en dålig kopia.
Sigrid sover men hon borde vakna snart, då ska vi äta och sedan åka in en sväng till stan.
Nu vaknade hon.
Sådär nu har jag fått henne att sluta skrika och sitta och äta istället. Tack för McLeod's daughters soundtracket, inte bara underbart bra i serien utan det tystar även små skrikande barn direkt!

Nu ska jag äta med!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har varit helt efter på att läsa dina inlägg så tog alla. . 5 tror jag det var i en vända nu :D haha.



Såg att Kristina skulle komam ner och hälsa på, helt otroligt kul ju ! :D Och på tal om att hälsa på så skulle de höra av sig om bostäderjobbet ev. nästa eller näst nästa vecka så jag hoppas jag har tur att få det så jag också kan komma och hälsa på, det hade varit galet kul! :)



du har inte lust att skicka din adress igen till min mail; [email protected] för på något sätt så hittar jag inte smset du skickade :O



Ha det bra så länge! Saknar dig! <3

2009-10-16 @ 12:31:44
URL: http://tattarbarnet.blogg.se/
Postat av: Ida

Underbart Emelie, kör hårt! Hoppas du hade en kul läsning;)



Gött att det verkar positivt med jobbet! Hoppas att du får det så du kan få jobba lite mer! Hur är allt annars? Hörde att det snöat i Borås! Lite avis bli jag allt, men här kommer värmen mer och mer så jag klagar inte! :)



Ska skicka min adress igen så du säkert får den! Saknar dig med (och våra biskvier ;) )

puss

2009-10-16 @ 12:59:26
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Börje

Jag saknar också era biskvier :(

2009-10-18 @ 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0