Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Godmorgon

Sov hela natten fram till 10 över 9 i morses (vaknade bara till fort vid 5 över 7 för dörren knarradet) det har inte hänt sedan jag var i Sverige! Trodde Elin och Sigrid sovit hela natten utan att vakna en enda gång men så var visst inte fallet... De hade tydligen vaknat jättemycket inatt utan att jag märkt det, förstår inte att jag inte hört något. Det var iaf väldigt skönt att få sova så länge, väldigt skönt!

Vid 20 över 9 ringer Markus och säger att han och Hanna nu befinner sig i Sydney, jag ska förmodligen träffa dem imorgon och det ska bli riktigt roligt!!

Jag glömde ju att skriva det viktigaste när jag skrev igår kväll. MAMMA KOMMER OCH HÄLSAR PÅ I DECEMBER!!! :D Längtar redan! Det är verkligen jättesynd att pappa och Koffe inte kommer med det har varit så roligt, men jag är så glad att mamma kunde komma! Nu ska jag kämpa för att hitta ett jobb.

Än så länge har morgonen varit lugn, har läst lite i Änglar och Demoner, ätit frukost och nu sitter jag här. Ska läsa lite till och sedan ut och springa, måste komma igång med träning igen, saknar det. I eftermiddag åker jag in till centrum för att leta mer jobb.

Hoppas ni sover gott därhemma!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till med letandet!! =)

2009-10-13 @ 09:18:16
Postat av: Jennie

Åh, vad roligt att Kristina ska åka ner :D

Ja, nu måste du verklgen hitta ett jobb ju! ;P haha <3

2009-10-13 @ 10:18:24
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Linda

ååå, vad kul att hon kommer och hälsar på!! hur länge ska hon stanna?

men du, nu får vi ta tag med skypandet faktiskt! hur ska vi lösa det här med tiden? du som inte har ntt och göra på dagarna kanske kan räkna ut en bra tid? ;) hihi!! miss u! puss

2009-10-16 @ 08:42:21
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0