Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

hot, hot, hot!

And I like it!! Sitter ute på trappan igen  och skriver mitt CV. Gillar inte att skriva cv:n men antar att det är ett nödvändigt ont... Varmt är det iaf, måste vara den varmaste dagen senad jag kom, kanske runt en 28 grader.

Här har ni en bild som jag tog precis nu ifrån var jag sitter, vet inte hur bra man ser men himlen är klarblå och solen strålar!



Solen tar hur mycket som helst, har smörjt in mig med solskyddsfaktor 30+ men jag tror redan jag fått jättemycket färg, borde nog gå in igen. Känns lite konstigt för i Sverige är man ju verkligen ute och pressar sådanahär dagar men här går det knappt, man bränner sig jättefort. Men samtidigt vet man ju att det inte gör så mycket för det kommer komma massa fler dagar som här såhär! Underbart! Mamma du skulle ÄLSKA det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0