Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

I will run until my feet no longer run no more...

Min iPod gjorde ett sånt där typiskt iPodlagg imorses när jag skulle ut och springa, fick klara mig utan musik. Tråkigt men det gick det med. Tack Emelie för att du betällde det där iPod armbandet till mig, det funkar hur bra som helst och underlättar en hel den!
Fick lite dåligt samvete när jag läste Ewes kommentar i förra inlägget, hoppas att du mår bättre idag och att lägenheten värmts upp lite... Idag ska jag inte till stranden iallafall.

Vet inte rikigt vad ajg ska skriva, det blir nog ett ganska osammanhängande inlägg. Igår tog jag med Elin och Sigrid till Australian Museum, det var lite kul att gå där även om det inte var i närheten av American museum of natural history i Washington DC.

Ska snart äta lunch och sedan ta med Sigrid ut i parken en stund. Ikväll ska vi förhoppningsvis gå ut, fick med mig Vera och Mikaela så hoppas på att de fortfarande är sugna.

Hoppas allt är bra med er och tack för alla kommentarer ni lämnat, älskar att läsa dem!

Kommentarer
Postat av: Ewe

meehhh!! du behöver inte få dåligt samvete för att du mår bra, din tok. var nöjd istället. :)

nu är jag rätt kry men lägenheten har fortfarande inte lyckats fatta att den ska vara varm.. men det kommer nog. :) ha de kung!

2009-10-24 @ 15:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0