Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Kort, kortare, kortast.

Idag har jag:

-Varit med barnen i parken
-Ätit lunch (Tony's mammas pizza, supergod!)
-Plockat mullbär
-Kokat massa mullbärssylt
-Tagit emot två marsvin som ska bo här ett tag
-Stekt pannkakot
-Läst änglar och demoner
-Ringt och grattat mormor, Grattis igen!!
-Läst änglar och demoner
-Gått och lag mig
-Bloggat
-Läst änglar och demoner

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag är verkligen fast i den boken och klockan är nu 23.20, måste hinna läsa liite till ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hoho

Roligt att läsa här!

Jag och Karin kommer snart!

Vi får ta och Skype:a snart! Har varit dålig på att ringa upp!

Hoppas du får jobb!

2009-10-15 @ 18:45:13
Postat av: mmamma

Det låter som en buzzy day fast med en viss njutning! Hälsa till familjen. Mullbär är nog det godaste jag smakat i bär. Hoppas det finns några kvar på trädet när jag kommer. Kram

2009-10-15 @ 21:15:00
URL: http://oboyobagheera.blogg.se/
Postat av: Helen Säverot

Visst är boken jättebra! Svårt att lägga den ifrån sig, man vill hela tiden fortsätta för att se vad som händer. Ha en skön lässtund. Kramar Helen

2009-10-15 @ 21:19:57
Postat av: Berith i Anderstorp

Har också grattat mormor Elin, med äppelkaka och

vaniljsås+ rosor, varit i Halmstad med Veronica och

planterat växter(vilket är hennes passion), fär nog

köpa "änglar och demoner". Kram/Berith

2009-10-15 @ 23:01:53
Postat av: Sandra K

Du har hunnit med mycket! Idag har jag varit på fotokurs i Värnamo,ska bli en grym fotograf =) verkar riktigt lovande! Här hemma har Stina haft dans och sång uppvisning i vanlig ordning och Svea följer efter... =) Hälsa till Karin, Tony och barnen! Kram Sandra m familj

2009-10-16 @ 23:34:21
Postat av: Ida

Åh vad roligt med fotokurs! Det vill jag oxå gå, borde ta tag i det någon dag!

2009-10-17 @ 18:05:17
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0