Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Kreativitet och fest

Har känt mig så inspererad till att skriva och pyssla hela dagen idag. Har varit på K-mark och köpt en scrapbook, lite fina papper, pennor och lim så har kommit igång lite. Nu behöver jag bara skriva ut lite bilder med. Har velat scrapbooka länge men det har aldrig blivit av, ska ta tag i detta nu.

Gårdagen var väldigt rolig, var ute tillsammans med Jennica, Michaela och Vera. Efter att ha fått lite pikar från Tony och Karin om att jag är ute för sällan (jag håller med dem) så kände jag att det var dags igen! Började på Kings Cross denna gången med, åt en god $5 pizza (35kr) på ett fint ställe innan vi gick vidare till en pub med liveband. Träffade några killar från Queensland som hängde med oss resten av kvällen, kul! Gick till några fler ställen innan vi tog en taxi in till central station och ett ställe där. Drack något som hette Snakebite, öl med hallonsmak, gillar inte öl men det var faktiskt gott! Kvällen slutade hemma hos två killar i Darling Harbour, de var jätte trevliga och bjöd på mat och vin (har aldrig sett ett hem med så mycket vinflaskor!). Det var min kväll i korthet, hoppas eran fredagkväll var lika kul!

Kvällens lärdom blev, låt aldrig alla dina vänner åka iväg i en taxi utan dig, med din mobiltelefon med sig utan att du kan ett enda telefonnummer till dem, eller vet vad stället de skulle till hette...
Du kan vara lugn mamma, det gick bra tillslut.

Klockan är nu 02.00 och jag ska sova.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: mmamma

Och jag som har förmanat och förklarat hur och vad man inte ska göra när man är ute. Inte gå hem till okända killar och inte lämna sin kompis..... Och vaddå vin!!!! Minskar det här min oro tro???? Får nog ta ett samtal med Karin och Tony! Kram.

2009-10-24 @ 17:14:39
URL: http://oboyobagheera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag som har förmanat och förklarat hur och vad man inte ska göra när man är ute. Inte gå hem till okända killar och inte lämna sin kompis..... Och vaddå vin!!!! Minskar det här min oro tro???? Får nog ta ett samtal med Karin och Tony! Kram.

2009-10-24 @ 17:15:33
Postat av: Jennie

Hahaha inte smart att lämna mobilen till någon annan ;) Men det låter som en väldigt rolig kväl :D

2009-10-24 @ 18:21:05
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Camilla S

Verkar som om ni hade en väldigt trevlig kväll. Snakebite lät ju lite gott!

VAd duktig du är som är ute och springer så mycket! Heja heja!

2009-10-25 @ 12:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0