Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Mobilnummer

Märks det att jag har varit hemma själv idag eller? Fjärde inlägget för idag, men detta lär också bli det sista! Har ju glömt att ge er mitt Australienska mobilnummer. Halebop verkar inte fungera ett dugg här nere så har lagt ned försöken med att få igång det.

Här är iaf numret till min Australienska mobil:
0449863726
Landsnumret till Australien är 0061 så antar att man ska skriva 0061-449863726  från Sverige om det ska funka. Ni får prova! Just nu är det bara Karin och Jennica som ringer eller skickar sms lite ibland, det känns jättekonstigt då man är van att få en del sms under dagen och ibland tom kanske ha några missade samtal! Så hör av er när ni än känner för det, jag kommer bli så glad!

Addressen hit skriver jag inte då det inte är min egna, men vill ni ha den så fråga bara så får ni den!

Nu ska jag snart sova, klockan närmar sig 11 här. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mmamma

Ja jag vet att jag skulle älska värmen.... speciellt när det var -2 grader här igår när jag cyklade iväg till jobbet. Vaddå iskallt runt öronen! Jag kollar priser. Kram på dig.

2009-10-01 @ 22:13:28
URL: http://oboyobagheera.blogg.se/
Postat av: Kusinen Maria

Hej Ida!

Å vad roligt att du åkt till Australien och att du dessutom delar med dig av dina äventyr på bloggen. Nu ska jag titta in lite då och då. Hittade bloggen på din facebook sida så jag har precis läst igenom den och såg att du bor med vår kusin. Så roligt!!! Hälsa så mycket till dem från mig.

Det är inte bara din mamma som blir avundsjuk på värmen, även jag. Så njut av sommaren där så får vi här hemma försöka överleva denna väldigt vackra men kyliga årstid. Ha det så bra!



Kram Maria

2009-10-02 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0