Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

This made my day!

VÄNNER BLIR ÄNTLIGEN LÅNGFILM!

Läste det först på Jennies blogg och har nu kollat runt lite och det verkar som om det inte bara är hon som säger detta! Hoppas verkligen att det är sant denna gången och inte bara rykten som det så många gånger tidigare varit. Om det stämmer så planeras filmen ha premiär någon gång sommaren 2011, då ska jag vara hemma igen och gå på premiären!



Lite tveksam till att de ska göra en långfilm ändå, kommer krävas så mycket för att komma upp till den standard som serien har, men då den ska skrivas av David och Marta så tror jag att den kommer bli minst lika bra ändå!

Hoppas nu bara detta är sanning så vi äntligen kan få se våra Vänner på film igen nästa sommar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ni och era "Vänner" ;) Btw, 2011 hoppas jag VERKLIGEN att du ska vara hemma :P haha !

2009-10-01 @ 09:48:47
Postat av: ida

De är bäst!! just det ja... 2011 är om 2 år, tänkte inte så långt...Fasen då är det ju evigheter kvar tills filmen kommer!

2009-10-01 @ 14:14:18
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Josefin

Njaaaa. Jag är så rädd att bli besviken på filmen.. :/

2009-10-02 @ 17:18:28
Postat av: idA

Josefin, ja risken finss ju och känns tyvärr ganska stor... Men det ska iaf bli kul om den nu blir film!

2009-10-03 @ 02:42:50
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0