Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Countdown

17 timmar kvar, väskan är snart full, allt är inhandlat, bara 6 personer kvar att säga hej då till....

Imorgon.

- Åka till sjukgymnasten
- Ner till Gif med kvitton och lotter
- Till stugan för att hämta väska att ha som handbagage
- Flytta över lite mer bilder till hårddisken
- Packa det allra sista

Det var väl ungefär det, tror jag ska hinna med det om jag går upp tidigt.

Såhär ser det ut just nu med packningen



Måste säga att jag fått i en hel del, den väger snart 20 kg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stolt att du lyckades så bra med packningen! Sa ju att det är svårare att hålla sig till 20 kilo än att få plats med det! =)

2009-09-22 @ 17:34:41
Postat av: Camilla Söderström

Vad kul, nu ska du verkligen iväg på din livs resa! När får du svar på polishögskolan?

Hur länge ska du vara borta nu?

2009-09-22 @ 21:59:09
Postat av: ida

Lisa, ha du hade rätt, trodde inte man kunde få ner så många kilon i den lilla väskan ;)



Camilla, ja detta ska bli spännande! Får svar i slutet av november så det är ganska sent... :S Vet inte rikigt det beror nog lite på hur det går med ploishögskolan isf börjar jag ju i januari 2010. Annars har jag visum i 12 månader, så vem vet, det kan ju bli ett år med ;)

2009-09-23 @ 06:28:15
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0