Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Förrgår

Här är några mer bilder jag skulle lagt in i förrgår men det gick så långsamt och sedan tog batteriet slut...

Här har ni iaf lite roliga fåglar vi såg i den botaniska trädgårnden i förrgår.


En fräck fågel, Frog Mouth heter den, ser ut som en uggla men lite mer läskig, beter sig som en oxå, vrider runt huvudet sådär som ugglor och är allmänt drygt...

Jennica säger att detta är en kackadua,jag litar på henne. Det är lite häftigt att de flyger runt överallt här, i parken och mitt inne i stan. Inte varje dag man ser lösa pappegojor flyga runt helt normalt på stora torget i Borås ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha vad häftigt med Kakaduor flygandes i stan! Kan du inte fånga en och ta med hem till mig ;P

2009-09-27 @ 17:13:06
Postat av: Helen Säverot

Vad spännande saker du får se! Ett minne för livet. Skulle vara kul om du orkar så skulle det vara jätteskoj om du skickade ett vykort till min klass. Vi har börjat spara på vykort och skall se hur många vi får ihop på 3 år. Kram HELEN

2009-09-27 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0