Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Första inlägget från Australien

Klockan är nu 19.35 australiensisk tid och jag är helt slut. Resan tog 28,5 timmar och av dessa sov jag inte mycket mer än 2 timmar vilket innebär att jag varit vaken i snart 3 dygn, det är helt galet!
Vädret idag har varit underbart, solen sken, himlen var klarblå och temperaturen låg runt 26 grader och ännu är det bara vår, jag klagar inte!
Kom till Karin vid 9 tiden i morses efter att ha åkt taxi ihop med én tysk tjej jag träffade på flygplatsen. Vi har tagit det lugnt idag, kände verkligen att jag behövde det. Varit hemma och ätit och fikat, sedan gick vi en sväng in till Summer hill och tittade, ganska mysigt ställe dethär :)

Anne, Ulla och Hanna, kul att ni gillade dem! Ska försöka och komma ihåg att baka mer när jag kommer hem igen :)

Ska nog gå och lägga mig om en liten stund, känner verkligen att jag behöver sova! Skriver mer imorgon.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

YEAY! =)

2009-09-24 @ 17:23:01
Postat av: Saaben, Tönten & Fläskdoris.

Hej Gunnsan! Skönt att läsa att resan gick bra :D

Vi är måttligt avundsjuka av att du har 26 grader där medans vi har typ . . 8 grader här på kvällen nu ;) Var det någon röd luft när du kom undrade pappa för det hade varit någon sandstorm (?) :P

Ha det bra så ser vi fram emot lite fler inlägg ;)



Puss & Kärlek <33

2009-09-24 @ 21:11:52
Postat av: Johanna

Hej baby!

Skönt att höra att du kommit ner i samma skicka vi vinkade av dig i.

Man har inte insett att du åkt ännu, det kommer väl krypandes allt eftersom.

Kommer följa din lilla blogg och ditt nya liv.

puss<3

2009-09-24 @ 23:15:49
Postat av: mamma

Hej gumman. Måste vara skönt att veta att det inte finns någon mamma som kommer och väcker dig när du nu äntligen får sova. Vi undrar också om ni märkt av stormen. Har skaffat mig en blogg och även skype. Men den är på min användare. Så nu får jag försöka vara där istället. Hälsa Karin och familjen och glöm inte barnens storlekar. Så fot du kan. Maila dem. Godnatt för nu går jag också och lägger mig. Krammmm.

2009-09-24 @ 23:38:16
URL: http://oboyobagheera
Postat av: Anonym

Mamma och Börje, nmej jag har inte märkt av sandstormen så mycket. Taxichauffören pratade om den när vi åkte från flygplatsen men det enda man ser av den är lite rött damm på de flesta bilar. Var skönt att jag inte landade den 21 sep för alla flyg till Sydney hade varit inställda då pga dålig sikt. Hade iof varit lite coolt att sett den, senast de hade en såd´dan storm var runt 1940 (eller om det var för 40 år seedan, kommer inte ihg ;))



Ska läsa din blogg nu mamma!



kram till er alla

2009-09-25 @ 12:48:37
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0