Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Första inlägget

Hade tänkt att ha kvar den gamla bloggen och bara forsätta där i en ny kategori men bestämde mig ändå tillslut för att göra en helt ny. Tyvärr är jag väldigt dålig på det här med desig, koder och allt sånt så den nya bloggen får se likadan ut som den gamla, iallafall en tid framöver.

4 dagar kvar nu, har börjat packa, tagit fram en hel del. Har dock inte bestämt vad jag ska packa allt i ännu... Hade en mysig middag på Thai Silk med familjen i kväll, uppskattade det väldigt mycket!

Nej, ska se om jag kan leta fram lite saker tills imorgon, ska göra en massa roligt men kan tyvärr inte säga ngt, ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0