Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Nytt

Ungefär 42 timmar, inte ens två dygn är det kvar till jag lämnar Sverige, lämnar min familj, mina vänner, mitt jobb, mitt hus, mitt rum, mitt liv. Jag lämnar allt som är mitt för att åka till något helt okänt på andra sidan jorden. Det känns spännande och än så länge inte alls så skrämmande som jag trott, det ska bli kul att komma till ett land där ingen känner mig, ingen vet vem jag är och vad jag gjort. Komma till ett land där allting tillhör någon annan, där det egentligen inte finns någonting som är mitt, där man måste ta för sig för att göra saker till sina egna, att på egen hand skapa det livet man vill leva.
Börja om och se om man kan få det lika bra som man har det här.

Utmaningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0