Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Airlie beach

Nu ar vi i Airlie beach i Whitsundays. Det ar en jattemysig men valdigt liten by, lite som Byron. Det har osregnat hela eftermiddagen sa just nu behover ni inte kanna en storre avundsjuka over att vi ar i soliga Australien, det kan tydligen regna har med... Har inte hant sadar jattemycket sedan jag skrev sist. Vi lamnade Kenrol, boskapsfarmen vi var pa i mandags morgon och akte upp till Airlie beach. Har bodde vi sedan 3 natter hos en man som till en borjan verkade jattelaskig, jag var livradd nar vi skulle somna. Han blev sedan trevigare och trevligare men da vi redan dragit till med en logn for att komma darifran sa akte vi igen igar. Vi var ganska uttrakade hos honom, det var ett wwoofing stalle men vi jobbade knappt nagonting, fanns ingenting att gora. Sa vara dagar spenderade vi framfor ett antal filmer, bocker och dagboken.

Pa sondag ska vi borja vara 3 dagars segling runt Whitsundays oarna, vi hoppas verkligen pa att vadret ska klarna upp en hel del, tyvarr ar det stormvarning pa sondag sa far se hur det gar.... Om det blur hyffsat med sol sa kan det nog vara riktigt fint!

Nu ska vi snart ga tillbaka till campingen och vart talt. Med tanke pa hur mycket det regnat de senaste timmarna sa kanner jag att risken for att det ska ha regnat in ar ganska stor...

Om ni kanner for att skicka ett sms eller ringa sa ar mitt mobilnummer 0449863726.

Hoppas allt ar bra med er darhemma, skot for er att varen borjar komma!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Hoppas verkligen ni får fint väder på seglingen! Ni behöver nog något som sätter fart på er nu. Håller tummarna.Ska se et Tvprogram om Fifi ikväll. Kram på er bägge två.

2010-04-17 @ 11:07:26
Postat av: Ida

Solen skiner lite ute nu sa det verkar lovande. Vad/vem ar Fifi?

2010-04-18 @ 02:31:47
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0