Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Nu blir det segling

Om ett par timmar ger vi oss ut pa havet for att segla runt Whitsundays oarna i 3 dagar. Solen har antligen tittat fram lite sa det ska bli riktigt harligt att ligga pa dack och sola medans baten guppar fram. Lovar att vi ska ta massa bilder och reta er med! Annars har denna veckan varit ganska trakig da det regnat och varit mulet den mesta tiden... Hoppas det vander nu, varat humor behover nagot att gora sa seglingen kommer val tajmat. Vi ar tillbaka fran seglingen pa tisdag och pa onsag morgon aker vi upp till Townsville och formodligen Magnetic island. Sedan ar det bara Cairns kvar innan vi vander tillbaka till Sydney. Det gar fort nu pa slutet.

Tycker vulkanutbrottet pa Island ar lite coolt, sag ett inslag pa nyheterna igar tank att alla flygplatser i hela norra Europa ar stangda, galet. Undrar hur lange det haller pa, vi kanske blir kvar har over sommaren ;)

Ta hand om er sa skriver jag mer nar vi kommer tillbaka! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Häftigt!

Jag vill också segla. Orättvist...

2010-04-18 @ 15:45:46
Postat av: Evve

Låter riktigt nice! Njut så mycket det bara går:)

2010-04-18 @ 18:29:12
Postat av: mamma

Ja detta är ni väl värda nu efter den sista tråkiga tiden. Så lyssna på Evve och NJUUUUUUT! kram

2010-04-18 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0