Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

1 februari

Har precis kommit tillbaka från första ridningen, den gick inte speciellt bra... Eller allt fungerade bra i början sen bara sket det sig, så just nu är jag lite sur på mig själv. Insåg efteråt att jag tappat mamma och pappas lilla ängel så jag hoppas att det beror på det och att det går bättre nästa gång ;) (Jag är inte alls vidskeplig!). Ska titta efter den imorgon och se om jag hittar den i paddocken eller i någon utav alla hagarna.
Annars har denna dagen varit jättebra, har flyttat lite hästar, Candy har visat mig lite mer natural horsemanship, har gått på promenad med en utav unghästarna och nu sist då äntligen ridit. Red i bara repgrimma vilket jag aldrig gjort innan, en helt annan teknik.

Nu måste jag duscha, ska upp till huset och äta om ca 20 minuter. Btw, det har varit mulet hela dagen idag men ändå är mina armar lite röda nu, solen här är helt galen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Får väl skicka dig en ny om den inte dyker upp. kedjan finns kanske kvar. Hur är det med träningsvärken och häcken? Kram

2010-02-01 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0