Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

13 februari

Usch och fy, jag är så himla trött nu! Klockan 6 var det dags att ge sig ut och mata hästarna, jag kunde legat kvar i sängen hela dagen kändes det som, så trött var jag och så skön var sängen. Anledningen till denna tidiga morgon var att vi ska hinna äta frukost och rida innan kl 8.30. Klockan 9.00 ska min host ha en ridlektion som jag ska hjälpa till på så då måste vi vara tillbaka. Skulle nog slockna direkt om jag la mig ner nu, det var ju inte ens ljust ute när vi gick ut! Men det kan nog vara värt det när man väl sitter på hästen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0