Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

25 februari

Regn, regn ch ännu mera regn. Så här mycket som det har regnat under den tiden jag varit här uppe i Byron Bay har det förmodligen inte regnat under hela min tid i Australien, sammanlagt... Man blir lite halv galen. Sedan när det slår om och blir varmt så blir det hett och jättefuktigt. Men men, allt annat är bra så jag klagar inte.

Det är kul att gå in på www.svt.se/os och titta hur det går för Sverige i OS för varje gång man kikar in så har vi tagit en ny medalj! Nu ligger vi 8a på medaljlistan och 6a i maratontabellen, men blir att lite stolt! Det är synd att jag inte kan titta på livesändningarna härifrån Australien på svt.se, ville sett hockeyn men tydligen måste man befinna sig i Sverige för att kunna se. Dumt, för de flesta i Sverige har väl redan Tv och kan se den där...


Kommentarer
Postat av: mamma

och här är det bara snö, snö, snö. Men man blir inte galen för det!!!Kram på dig

2010-02-25 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0