Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

3 februari

Dag 4 här och bonnabrännan har slagit till hårt, jag kommer se förfärlig ut i bikini när det är dags för mig att ge min av härifrån... Har inte så mycket att säga men kände att det var dags för en lite uppdatering. Dagen idag såg ut ungefär som den igår, fixade lite inne i huset, smörjde på ´antikli´kräm på 3 av hästarna och var sedan ute på promenader med 2 av unghästarna. Känns lite som att gå ut med en hund bara det att de är lite större och svårare att hantera;)
Kvällen blir lugn, funderar på att sätta på en film här nere i mitt lilla hus. Hoppades lite på att någon skulle vara inne på msn eller skype, men inte.
Tänkte lite på det här med chattar innan, använder folk det fortfarande? Räknar inte msn och skype till den kategorin. Kommer ihåg när man var runt 10-13 då man gick in på funplanet chatten och kunde spendera några timmar där pratandes om ingenting med okända personer. Skulle man vara ärlig om sig själv eller hitta på en helt ny person? Var personen man chattade med verklingen 14 år och bodde i Växjö? Det var roligt. Jag letade runt lite efter en chat nu men kunde bara hitta dating sidor, har jag blivit för stor för en vanlig gammal chat eller är det helt enkelt så att ingen använder det längre?

Nej nu blir det nog en film iallafall, önskar lite att jag inte hade tittat klart på Sex and the city serien redan... Undrar om man kan hitta filmen på internet?


Titta så fint jag smörjde in henne. Stackarn har kliande utslag över hela sig.... Ni skulle sett den svarta shettisen i denna vita kräm, han såg ut som en Aubergin ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns väl massor du kan berätta! Hur ser det ut där du bor? Hur är familjen? Har du sett något av hennes konst? Hur går det med ridningen!? Vill du ha fler frågor. Hur och när kan vi ha skypekontakt?

Kram från en mycket frågvis och nyfiken mamma.

2010-02-03 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0