Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

8 februari, sommar vs. vinter

Såg precis att mamma bloggat denna fina bilden på pappa och snön



Jag får väl försöka göra mitt bästa för att kontra, tyvärr är det lite svårt nu när det har regnat i över en vecka...


The secret garden



En del av macadamianöts odligen som är enorm, tror det var 1000 hektar, man ser den överallt!


Njae, det gick väl sådär va? Snö är ändå väldigt svårslaget, speciellt då den är meterdjup :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med lite bilder! Mer sådant, fast från dina vyer. Doftar macadamianötsträden något? Kram

2010-02-08 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0