Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Byron bay

Har precis pratat med mamma på msn i nästan 2 timmar, var skönt att prata med henne igen då jag inte gjort det på nästan 2 veckor. Datorn där hemma hade nu tydligen krashat totalt efter en långt tids utskickande av felmeddelanden...Detta innebär att skype ligger nere, tur att msn finns som ett alternativ.

Om ca 10 minuter jag jag åka in till Byron bay över dagen. Vet inte rikgit vad jag ska hitta på ännu, skulle ha gjort lite research på grejer man kan göra men det har inte blivit av. Det får bli något spontant, hittar jag inget så går det ju alltid leta upp en turistbyrå, det lärde jag mig när jag och mamma var ute på vår resa. Vi besökte nog varenda turistbyrå i varje stad eller by vi passerade mellan Melbourne och Adelaide!
Idag ska familjen också hämta en liten hundvalp på 9 veckor så nu blir det 4 hundar i huset. Är ingen hundmänniska men en liten hundvalp kan väl inte skada.

Nej nu måste jag gå på toa innan vi åker.
Sov gott därhemma!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, en liten hundvalp!! :P Då får du ta kort och lägga upp! :)

2010-02-06 @ 12:22:12
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Ida! Måste erkänna att jag inte följt din blogg på ett tag, men nu har jag läst ikapp ;) Kul att du också hamnat i Byron! Visst är det en mysig liten stad? Vi tyckte väldigt mycket om den. Det finns väl inte jättemycket att göra vad jag vet, mer än att ligga på stranden, men det verkade du inte direkt behöva ;) Hoppas du har det riktigt gott iaf. Var exakt ligger den där gården? Hittade du den via helpx lr? :) Kramar

2010-02-06 @ 18:17:17
Postat av: mamma

Ja visst är det väl bra med turistbyråer???!!! Såg att de hade en fyr där också! Några minnen?? Det var mycket roligt att få kontakt med dig igen. Håller med att det var länge sedan. kram

2010-02-06 @ 19:30:12
Postat av: Josefin

Katter ska 're va!!

2010-02-06 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0