Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Cuz I'm driving one of your cars!

Har börjat få köra bil denna veckan, det är så himla roligt att få köra lite igen det var ju evigheter sedan sist! Har kört sonen i familjen fram och tillbaka till busshållplatsen i går och idag och ska förmodligen fortsätta med det under veckan. Har också fått lov att ta bilen in till en liten by här idag om jag vill, så jag ska föröka få mina små sysslor gjorda ganska snart och sedan kanske köra iväg. Och vet ni, jag har inte varit över på höger sida en enda gång än! Dock drömde jag inatt att jag köde på högersidan och mötte en bil...

Vill passa på att gratta Maja och Lisa också som fyller 21 år idag!!

GRATTIS, HOPPAS NI FÅR EN JÄTTEBRA DAG!

HappyBirthday2.jpg Happy Birthday image by momoftobus

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack! :)



P.S. Köra bil är roligt! :)

2010-02-17 @ 09:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0