Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

En bra dag!

Det blev som jag trodde, jag piggnade till rätt bra när jag väl började fixa iordning hästen. Vi (jag och min hosts son) red en jättefin runta i Macadamianöts odlingen strax efter kl 7 i morses. Synd att jag inte tog med kameran, ska göra det nästa gång så ni får se. När vi kom tillbaka städade vi ur ladan lite innan jag hjälpte min host med hennes ridlektion. Så när klockan var 10 hade jag hunnit med att; ge hästarna frukost, äta min frukost, rida ut, städa en lada och sedan ridlektionen. Jag tycker det var ganska bra jobbat! Innan lunch åkte vi iväg till en kvinna som hade en garageutförsäljning och köpte lite saker de behövde här. Fick ett 2 timmar break efter lunch så jag vilade lite vilket var väldigt skönt. Eftermiddagen flöt på bra, klippte lite gräs, hängde tvätt och sedan gav vi hästarna mat. 2 av dotterns kompisar sover över här inatt så efter middagen tog vi med dem ner till paddocken så det fick springa av sig lite över hindren vi byggde inför morgondagen, de var helt galna! Har precis kommit ner till mitt lilla hus nu, är ganska trött så funderar på att sätta på en film. Får lite sovmorgon i morgon och behöver inte gå upp förrän vid 7.15, yeay!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du får rida lite nu. Ska själv ut och åka lite skidor imorgon fm (runt 11!!!!)

2010-02-13 @ 22:56:21
Postat av: Lisa

Du är grym! :)

2010-02-14 @ 00:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0