Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Födelsedagsmiddag

Ikväll har vi varit i Byron och ätit födelsedagsmiddag på resturang då sonen i familjen fyllde år. Det var jätte trevligt och gott, jag trivs verkligen super här! I helgen blir det kalas med massor av gäster.

Har dock ett litet I-lands problem, schampoo flaskan är full medans balsamet är slut och jag vill byta schampoo/balsam... Hur löser jag detta? Köper jag en ny flaska balsam av det nya eller gamla märket? Jobbigt att hamna i otakt...

Annars har det regnat hela dagen här och jag har städat inför helgen, hatar att städa....

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är verkligen stora problem du brottas med!!!!

Passa på och fira din födelsedag samtidigt så blir det lite extra iallafall. Vi kan ju inte vara där men vi ska väl försöka fira dig på något sätt iallafall. Kram

2010-02-24 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0