Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Semlor

Jag har aldrig gillat semlor sådär jättemycket, har hållt mig till ungefär en eller två varje år, men nu självklart när man inte är hemma i Sverige så saknar man allt som har med svenska traditioner att göra, även semlor. Ser att många redan har börjat med semlorna där hemma och jag blir allt lite sugen, konstigt nog. Jag får ta igen det i sommar och baka några egna semlor där i slutet av maj ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag älskar semlor, jag kan hjälpa dig baka några när du kommer hem! ;)

2010-02-15 @ 08:40:50
Postat av: ida

Det låter som en jättebra idé! Det får vi ta och göra :)

2010-02-15 @ 11:12:17
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Camilla S

ÅHHH jag åt nyss en semla. Den var riktigt god... Sorry, var bara tvungen att fresta lite mer :-)

2010-02-15 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0