Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

The United States Of America

Jag kan inte förstår att det nu precis i de här dagarna har gått ett halvår sedan jag och Elin var i Usa! Tiden har gått så jättefort, har inte rikigt hängt med ibland känns det som. Ett halvår, 6 månader, 24 veckor! Det är galet.
Jag saknar New York lite, det var en häftig stad och jag vill absolut åka tillbaka dit någon gång i framtiden. Nu ska jag göra ett nytt försök med att ladda upp bilderna.

Lyssna på den här låten medans ni tittar på bilderna, den är så himla bra! Får mig att längta tillbaka till New York ännu mer :) (Vet inte hur man gör för att bara lägga in ljudspår så ni får hela videon..)



Jag och Elin i Usa (New York, Boston och Washington DC) augusti 2009.
































Det blev en hel del bilder det här, med det var det dags för tycker jag!

Hoppas ni hade en trevlig alla hjärtans dag därhemma! Nu ska jag snart åka till Byron Bay  och förhoppningsvis ska det vara bättre väder idag så jag kan tillbringa den mesta tiden på stranden!




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fina bilder :) Ja, det har redan gått ett halvår, tiden går så himla fort! Men det betyder att man måste ta vara på den :)

2010-02-15 @ 03:48:12
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0