Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Untitled

Ibland är det skönt att komma ifrån staden ett tag, speciellt på kvällarna/nätterna, stjärnhimlen här ute i skogen är helt fantastisk! En utav de bästa sakerna jag gjorde på jillaroo skolan var att ´Swagga´, alltså sova ute under stjärnorna med endast en Swag (en vattentät sovsäck). Det var helt magiskt, himlen visade upp stjärnor jag aldrig sett innan, de blev mindre och mindre för att sedan försvinna i en oändlighet. Man känner sig liten och obetydlig, undrar vad man gör här, skrattar tyst åt alla de ´problem´ man tycker att man har, skrattar lite åt att teorin om liv på andra ställen i rymden inte skulle stämma. Allt förlorar sin betydelse, jorden känns liten och oviktig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

HEJ gumman. Men allt är inte oviktigt. Det var ganska bra att åstadkomma dig. Eller hur??? En sak till som inte är så oviktig!:Vår dator har kraschat helt nu. Pierre ska kolla var felet ligger. Så får vi se om det är något vi kan rädda och laga. Eller om vi får köpa en ny. Kan ju vara viktigt om vi ska kunna ha kontakt framöver. Kram

2010-02-04 @ 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0