Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

16 januari

Ikväll har det varit en massa av Tonys kompisar här. Jag och Karin gjorde massa sallader och sedan beställde vi pizzor. Till efterätt bakade jag en Banoffiepaj, jag visste inte att den hade ett namn och var ganska välkänd. För mig är det den underbart goda pajen som Helen gjorde till Josefins konfirmation! Min blev nästan llika god som din ;)

Imorgon är det dags för mig att ge mig av till jillaroo/jackaroo skolan, det ska bli väldigt spännande det här, ser fram emot det! Jag kommer inte ha med mig datorn så ni får inte veta något innan jag är hemma. Förmodligen kommer inte min telefon fungera heller då Telstra är det enda som funkar i bushen och det har jag inte. Kommer vara heelt isolerad, haha! Jag är tillbaka i Sydney den 23 jan så håll ut!!

Jag är ganska trött nu, ska kolla på det allra sista avsnittet av Sex and the city innan jag somanar, är nyfiken på hur de ska avsluta allt. Kul att det snart kommer en ny film så man har något mer att se fram emot nu när serien är slut.


Någonstans i ingenstans på The great ocena road!

Kommentarer
Postat av: Helen Säverot

Kul att du använder mitt recept. Fanns det over there också menar du ?? God fortsättning på det nya året förresten. Låter så skönt med sol och värme. Har varit hemma en vecka nu och saknar det redan. Här tar det aldrig slut med all snö. Ha det gott så länge. Kram

2010-01-16 @ 16:55:55
Postat av: Lisa

Men men, jag vill höra allt om vad det nu ska göra..



Vi får höras när du kommer hem! :)



Ramla inte av och slå dig, kompis!

2010-01-17 @ 10:45:03
Postat av: Emelie

Satt och funderade på det här med skidmode när jag satt och bläddrade igenom din blogg för att se om jag har missat något, men det hade jag icke. Dock såg jag de om din outfit från 9an, haha, det får vi göra något åt när du kommer hem som sagt ;) Jag har kommit en liten bit på vägen och köpt en ny skidjacka iaf, hjälmen är ju någorlunda ny också, likaså mina goggles från vemdalen så bara byxorna kvar nu ;) Och Österrike låter väl itne så fel vintern 20-10 ? (A) haha <3 hoppas du har det kanoners gunnsan och hör av dig som sagt när du har möjlighet med ett sms eller nåt så kommer jag in på msn nu när allt är fixat med datorn :D <333

2010-01-22 @ 13:47:25
URL: http://tattarbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0