Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Fotboll är livet, fotboll är bäst!

Då var det gjort, jag har spelat fotboll i Australien! Att det var med ett gäng mammor i 30 till 40 års åldern som aldrig hade spelat innan gjorde inte så mycket, för roligt var det! Tror nog jag saknar fotbollen lite, inte alls lika mycket som jag trodde jag skulle göra, men lite iallafall ;) Det jag dock Vet att jag saknade var mina kära fotbollsskor... Då mamma åkte för 1½ vecka sedan skickade jag med dem med henne eftersom jag inte trodde att jag skulle använda dem, surt, jag hade velat ha dem nu! Tog Karins gamla joggingskor, alternativet var mina joggingskor vilket inte skulle funka så bra. Karins passade perfekt, men jag retar mig på att jag bad mamma ta med mina fotbollsskor hem...
Nästa onsdag ska vi spela match, en träning idag och i fortsättningen är det bara matcher. Det här ska bli kul!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: mmamma

jag kanske ska skicka ner dem igen???!! Är Karin också med? Kram.

2010-01-06 @ 15:43:46
URL: http://oboyobagheera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0