Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Min bror

Har precis avslutat en lång msn konveration med min bror. Vi har bla. disskuterat årets skidmode (eller för mig, nästa års skidmode). Har har köpt det mesta nytt inför iår, jacka, byxor, hjälm, googles och pjäxor och jag älskar kombinationen på jackan och byxorna, gillar att han har valt att ha kläder som de flesta andra inte har! Cool stil. Vi kom också fram till att det var dags för mig att ta tag i min skid/snowboaard outfit, jag har haft samma sedan i 9an (6 år nästa vinter) så det är verkligen dags att byta. Har varit trött på den de senaste 3 åren. Det svåra är bara att hitta något man vill ha... Koffe har lovat att jag ska få prova hans "gamla" skidbyxor, de är bruna och hur snygga som helst, hoppas bara inte de är för baggy... Koffe är ju liiite längre än mig.
Kanske är lite tidigt att börja fundera på detta med tanke på att det är två somrar och en höst kvar för mig innan nästa vinter, men man blir allt lite sugen!



Koffe i ny skidoutfit



Han visade pistkartan till ett av systemen i Österrike dit han åker om några veckor, man blir allt lite sugen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska jag skicka pistkartan på Val thorens, dit jag ska om några veckor? Mohahahahaaa! :)

2010-01-07 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0