Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Packa...

Har börjat packa nu, det är verkligen det kiligaste som finns... Förutom att packa upp då förstås. Har fått ner alla kläder nu iallafall, det som är kvar är alla hårda saker som laddare, nececcär, skor mm. Det finns dock två positiva saker med att packa här. Ett, det är sommar överallt så man behöver inte ha med massa tjocka kläder som tar extra stor plats. Två, jag har inte så mycket saker och kläder att välja mellan här. Jag lyckades få med mig allt i en ryggsäck till Australien så då borde jag ju lyckas packa för några veckor i Byron Bay i samma väska. Jag längtar till den dagendet är dags att packa för hemresan till Sverige, jag längtar inte efter att få åka hem utan att få slänga alla gamla kläder!! Just nu har jag en garderob som jag hatar, det är väldigt få kläder i den som jag känner att jag vill använda, de flesta är slitna och inte alls särskilt vackra längre. De får hänga med tills vi kommer tillbaka från Fiji sen kommer nog det mesta av det få stanna i Australien, det ska bli såå skönt!

Behöver köpa ett par slitna jeans att rida i innan jag åker. Jag spräckte ju mina förra veckan på jillaroo skolan... Klippte av dem till ett par shorts men de är alldeles för korta för att få användas ;)

Åter till packningen nu...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska bli kul att se hur lång tid det tar att packa upp sakerna från australien med tanke på att en veckas semester-väska kan ligga i ett par månader ;) fast nu verkar det ju iofs som det mesta kommer slängas ^^

Har du med dig internet till byron ? :) <3

2010-01-29 @ 10:04:18
URL: http://tattarbarnet.blogg.se/
Postat av: ida

Haha! Försöker att bli bättre på uppackningen ;) Japp det ska finnar internet där uppe så jag tar med mig datorn ;)

2010-01-29 @ 11:51:21
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0