Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

17 mars

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Jennie har varit här i en vecka men det känns som minst två! Helgen (tors-mån) spenderade vi i The Blue Mountains hos Jennies mormors kompis, en jättesnäll gammal dam som tog emot oss med öppna armar. De hade planerat hela helgen för oss, hon och hennes dotter med familj tog oss ut på en massa utflykter. Vi åkte upp i bergen och tittade på ´de tre systrarna´ som är en klippformaition, åkte världens brataste tåg nedför berget, hade picknick i en park, åkte och tittade på OS sjöarna där de hade rodd och rafting, var ute och gick i en nationalpark för att se gamla handavtryck från abourginerna, grillade i nationalparken efter detta, ja massa saker! Sedan var vi och åt middag hos dottern och då hade jag och Jennie bakat en prinsesstårta som vi tog med som tack, de älskade tydligen den tårtan efter ett besök i Sverige.
Om allt går som planerat ska vi åka dit igen innan vi åker till Fiji då de frågade om vi ville följa med ut till en gård över en helg, och självklart vill vi det!


De tre systrarna


Tågrälset nerefrån


Picknick


Är ni inte imponerade?


Igår var jag och Jennie inne i stan, vi gick till Peter Pan's och försökte få ett bra paketpris på de sakerna vi vill göra på vägen upp till Cairns, det gick ganska bra så vi ska nog åka in och boka något idag. Tanken var att vi skulle åka uppåt imorgon men det bli nog på fredag istället. Allt är iallafall planerat nu, alla dagar är fulla och det är inte många lediga dagar! Just nu känner vi att det var bra att vi tog en semester på semestern på Fiji ;)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt!!! :)

2010-03-17 @ 08:16:57
Postat av: mamma

Jag vet ju nu vilka som får baka Koffes studenttårta!!! Simma lugnt på nästa äventyr! Kram

2010-03-18 @ 07:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0