Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

2 mars 2010

Min födelsedag har varit jättebra, dock väldigt annorlunda!! Började dagen med att mamma och pappa ringde klockan 7 på morgonen och väckte mig, tyckte de lyckades följa traditionen bra där förutom att jag inte kunde höra dem smyga upp för trappan och sedan få min sedvanliga frukost på sängen med mackor, te, tårta och presenter. Present fick jag iof, har inte ´öppnat´ den än bara. Då jag hade sovmorgon idag så somnade jag om och gick inte upp förrän 10.20, skönt!! Kokade ihop min havregrynsgröt och hade en lugn frukost i mitt lilla hus. Gick sedan upp till huset och tittade på film tillsammans med sonen i familjen som var hemma från skolan. Det blev Whip it och Marley and me, den sistnämna har jag nog sett 5 gånger nu. Kan man inte fira sin födelsedag med familj och vänner så får man ta det näst bästa, en film med Jennifer Aniston ;) Till detta blev det lunch och sedan tårta :) 
Efter detta så satt jag en liten stund vid datorn och pratade med Linda, Linda som förövrigt bestämt sig för att fira mig imorgon då det är den 2 mars i Usa! Ute öste regnet ner och vid 4 tiden var det dags att mata hästarna, när vädret inte är på ens sida får man helt enkelt göra det bästa av situationen så jag tog på mig min outfit från igår och så satte vi igång. Efter detta var gjort blev det lite lek i geggan, titta på bilderna nedan. Efter en varm dusch så åt vi en mysig middag jag, mamman och barnen. Jag fick ännu mer tårta, sång och paket :) Sedan blev det lite dansuppvisning av dottern innan det var dags att gå och lägga sig. En väldigt bra dag helt enkelt, udda men bra!





Vi var förresten och såg Shattered Island (tror den hette så) på bio i måndags och har ni inte sett den så kan jag verkligen rekommendera den, den var så bra! Väldigt förvirrande och man var tvungen att tänkta precis hela tiden, se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0