Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

9 mars

Gjorde comeback i Mana United idag! Vi hade match nu ikväll och vann med 2-0, jag gjorde båda målen, ett hårt skott i krysset i första halvlek och sedan ett stolpe in i slutminuterna. Båda snyggt assisterade av Karin. Hennes lår är äntligen bättre så hon kan spela igen! I morgon är det match igen mot samma lag, tror vi tar dem, vi kommer då också vara förstärkta av mer spelare och Jennie!

Och till mamma och pappa som är livrädda för att jag ska träffa en Australienare och bli kvar här, ni ska nog vara mer rädda för det här laget, de försöker värva mig för gott! Jag svarade att kanske, om de ger mig ett bra erbjudande ;)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter som du skulle kunna göra en karriär "over there". Bokillustratör och fotbollsproffs!! Det låter inte så illa. Bara du tjänar bra så du har råd att bjuda hem dina föräldrar lite då och då så kan vi nog tänka oss det. Allt behöver ju inte vara för evigt!!!! Kram på dig.

2010-03-09 @ 17:10:13
Postat av: Helen Säverot

Hej

Här är det fortfarande snö som du vet. Har Jennie kommit? glömde få hennes blogg, kan du den ?

kram så länge

Helen

2010-03-09 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0