Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Coffs Harbour

Hej igen!

Nu sitter vi pa ett hostel i Coffs Harbour och forsoker boka bussbiljetter harifran tills imorgon. Hur tror ni det gar? Sjalvklart at skogen, vi har fel pin kod och kontoret ar stangt ;) Vi far hoppas pa att det gar att boka imorgonbitti istallet, Jennie ar forbannad men jag vet att detta kommer ordna sig. Don't worry, be happy :)

Vi har iallafall haft en jattebra dag. Vi kom hit strax efter 7 i morses och fick checka in vid 8. Da vi knapp sovit pa bussen sa somade vi fort i vara sangar och sov fram till 10 ungefar. Efter det gick vi och hyrde varsin cykel och cyklade till 'the big banana'. Vet inte egetnligen vad anledningen med den ar, med det var en stor latsas banan och ett fik med godsaker gjorda av banan. Vi cyklade efter detta vidare till en liten men jattefin strand dar vi la oss och solade och badade. Temperaturen i luften maste varit narmare 27 och vattentemperaturen minst 25, det var sa harligt! Vi spelade in ett litet filmklipp som vi tankt lagga upp, hall ut det kommer efter att vi fatt ordning pa diverse sladdar och minneskort.

Lite lagom branda cyklade vi tillbaka till hostelet for att hamta vart stormkok da vi tankt cykla ut pa en udde och laga lite mat i solnedgangen. Allt gick perfekt tills vi var framme och insag att vi glomt tandstickor... Det fick bli vattenmelon istallet. Nar vi kom tillbaka till hostelet sa var det dags for grillning, gott var det! Tack Anna :)

Nu ska vi kika igenom campingboken och hitta ett stalle vi kan campa pa i Byron bay dit vi aker imorgon. Vi ska utnyttja taltet till max nu nar vi slapar runt pa en extra 5 kg!

Och angaende mitt pass som jag sa passande slarvade bort i gar natt mitt under varsta stressen, det ar aterfunnet. Hittade det i min ryggsack, sa nu kanns allt lugnt och jag kan formodligen utan problem fa flyga fran Cairns tillbaka till Sydney.

Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod Ida!! Jag vill ju inte att ni ska bli för tunna...;)

Ha det bra, kramar

2010-03-20 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0