Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Dagens outfit

Nu fick jag in bilderna!

Andra bloggare älskar att lägga ut sin ´dagens outfit´ på bloggen, jag har inte riktigt hakat på den trenden. Det finns en enkel anledning till det, jag hatar mina kläder jag har just nu! Jag är så trött på dem att jag skulle kunna slänga allt i detta nu.
Idag är det dock annorlunda, jag har hittat den perfekta outfiten, enkel, tidlös och oerhört funktionell. Låt mig presentera, The outback.





- Oljerock, okänt märke
- Gummistövlar i en storlek som minst är 45
- Rutig Oversizeskjorta
- Shorts, stadium


En optimal outfit i ett väder som detta, det har regnat konstan hela dagen. Så till alla er som tror att jag lever ett glassigt liv med klarblå himmel och strålande sol varje dag, ta er en titt på bilden nedan. Detta är min verklighet.



Detta får avsluta mitt bloggande som 20åring, 20 har varit en väldigt bra ålder och jag känner att jag gjort allt det jag velat göra. Har dock lite smått panik över vad jag ska göra i höst, har fått den frågan alldeles för mycket i helgen. Så i desperation gjorde jag denna quiz om vad jag borde plugga vidare till.
Mitt resultat blev;


Du Blev Naturnära Nora:

Vill du arbeta med naturen, med djur eller på en bondgård när du blir stor? Kanske drömmer du om att arbeta på en djurpark eller med avverkning av skog? Inom lantbruk, skogshållning och djurhållning finns många olika vägar att gå beroende på vad du vill arbeta med. A och O är ansvar och arbetar du med exempelvis djur måste du förbereda dig på att ge mycket, både tid och energi. Vill du arbeta med skogshållning och köra tunga maskiner, måste du ha en teknisk känsla och körkort.

Haha, det var väl kanske inte direkt det jag vill jobba med i framtiden...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha vad snygg din outfit låter! ;P Synd att det inte gick att ladda upp några bilder, hade ju velat se detta ^^

Men, det är ju vad jag vill jobba med ju! Låter ju aldeles underbart! ;P hahah

2010-03-01 @ 15:01:19
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Camilla S

Ja synd att jag inte kan se bilderna....

2010-03-01 @ 15:25:47
Postat av: Berith i Anderstorp

Grattis på din 21-årsdag, Vad du ska bli när du blir stor? jo författare, reseskildrare,eller reseledare etc, du har tagit med mej på din resa på ett fantastiskt sätt..

Kram från oss här i Anderstorp

2010-03-01 @ 17:43:45
Postat av: mamma

Grattis och kram på dig igen gumman! Hoppas du får en bra dag trots regnet. Håller med Berith. Satsa på skrivandet så kan du säkert kombinera både arbete och nöje. Och kläder har man ju bara för att man måste ha något på sig! Krammmmmmm

2010-03-01 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0