Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Det har med backopacking...

... det ar nog inte rikigt varan grej...

Vi skulle egentligen suttit pa bussen till Byron Bay nu men da vi glomde kvar taltet pa hostelet och inte kunde vanda blev vi tvugna att stanna har en natt till. Detta innebar att vi ocksa var tvugna att boka om var dag i Nimbin tills i overmorgon, som tur ar ar australiensarna flexibla sa det var inga problem alls.

Utover denna lilla incident sa har dagen varit bra, vi var pa stranden och boggieboardade, mycket roligare an surfing! Kanske for att man inte behovde ova sa mycket ;) I formiddags lyckades vi fixa det mesta med alla bokningar, hittade en camping i Byron, fixade ett wwoofingstalle och bokade bussen. Halften av detta spelar ju inte sa stor roll nu nar vi missade bussen, men anda, det kanns bra. Nu behover vi bara fa tag i Peter Pan sa vi kan fa ett bokningsnummer sa vi kan boka Fraser Island dagarna, typiskt att de inte kan svara....

En annan bra sak, jag lyckades av misstag gora nagot med datorn sa jag inte behovde betala for dessa 30 minuterna, perfekt! Jennie gjorde precis samma sak 5 minuter innan mig. Vilka sma hackers vi ar ;)

Nu, mat.

Kommentarer
Postat av: Tattarbarnet

Haha hackers ;) vad är boogieboarding btw ? :D tur det löst sig lite med problemen också :) <3

2010-03-21 @ 11:53:48
URL: http://tattarbarnet.blogg.se/
Postat av: mamma

ja det är inte lätt när inte mamma är med och håller koll på läget!!!! Skönt med passet och som du brukar säga: Det löser sig även om det inte blir som planerat! Men livet blir lite smidigare om det blir som man tänkt sig. Kram på er och lycka till.

2010-03-21 @ 18:39:57
Postat av: Anonym

ja det är inte lätt när inte mamma är med och håller koll på läget!!!! Skönt med passet och som du brukar säga: Det löser sig även om det inte blir som planerat! Men livet blir lite smidigare om det blir som man tänkt sig. Kram på er och lycka till.

2010-03-21 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0