Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

En trött dag

Det är roligt att kunna vakna upp två mornar i rad och inse att man fyller år på båda :) Tur att pappa och mamma är här nu, det hade blivit dubbla frukostar på sängen då! Nej nu ska jag sluta tjata om detta, ni vet att jag är 21 nu ;)

Har varit jättetrött och seg idag, dagen har gått ganska långsamt... Tror detta kan vara resultatet av en sen kväll, ett långt samtal med Lisa om oviktiga saker.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är inte oviktiga saker när man pratar med mig!! :) Alltid lika kul att prata med mig vännen, det är tomt här utan dig!

2010-03-03 @ 21:05:30
Postat av: mamma

Tycker din outfit klär dig! Snygg passform! Kram

2010-03-03 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0